atgal

Apie mus

Prieš 30 metų pirmieji Lietuvoje pradėjome organizuoti keliones į Europą. Nuo mūsų prasidėjo Lietuvos turizmo verslas. Lietuvai atgavus nepriklausomybę, pradėjome megzti ryšius Europoje ir organizuoti lietuvių verslo bei prekybos keliones autobusais, kurios, augant poreikiui, tapo turistinėmis pažintinėmis kelionėmis po Europą.

Mūsų kompanija buvo įkurta ir iki šiol yra valdoma šeimos, todėl ir čia dirbantys žmonės, keliones organizuojantys daugiau nei 20 metų, remiasi paprastumo, atvirumo bei nuoširdumo vertybėmis ir keliones organizuoja taip, tarsi jos būtų jiems patiems. Pasitelkdami 30-ies metų patirtį, nuolat kuriame naujas kelionių idėjas, organizuojame išvykstamąsias ir atvykstamąsias keliones po Lietuvą, Europą ir pasaulį. Keliautojams, kolektyvams ir verslui siūlome pažintines, poilsines, patyrimines keliones autobusais, lėktuvais, laivais. Taip pat teikiame kelionių draudimo, traukinių, lėktuvų bilietų, viešbučių rezervacijų paslaugas. Įmonė turi savo autobusų bei mikroautobusų parką, todėl galime išnuomoti transportą klientų kelionėms.

Kelionės ir naujos patirtys – mūsų gyvenimas. Esame apkeliavę visą Europą ir daugelį pasaulio šalių, o savo atradimais dalinamės su klientais kurdami tik pačių išbandytus maršrutus. Norime, kad žmonės iš kelionių grįžtų patenkinti ir padėkotų, todėl keliones organizuojame nuoširdžiai, su dideliu užsidegimu, taip, kad iš tiesų būtų vertinga ir įdomu. Niekuomet nesiūlome kelionių tik pagal klientų pageidavimus ar raktažodžius. Dažniausiai klientams pasiūlome maršrutus, kurių jie neieškojo, tačiau mūsų didelė patirtis niekuomet nenuvilia ir keliautojams tampa įdomiais atradimais bei patirtimi.

Atsiliepimai

Sveiki, noriu padėkoti už gražiai organizuotą kelionę Baltijos kruizas, noriu pasidžiaugti profesionalia, kantria, organizuota gide Jūrate, taip pat perduoti tik gerus žodžius vairuotojui Kęstučiui, kuris buvo kantrus, labai punktualus, puikiai vairavo, buvo paslaugus (visus išvežiojo, lagaminus išdalijo:)), autobusas tvarkingas, jaukus, švarus ir patogus. Dar kartą ačiū Jūsų kolektyvui už gražią pramogą šį savaitgalį, tikimės ir toliau keliauti su Eura Travel :)

Ramunė - vasario 5 d.

Noriu padėkoti agentūrai, už puikiai suorganizuotą naujametinę kelionę į Balstogę! Trumpa, bet efektinga kelionė prabangiame viešbutyje, su SPA pramogomis, sočiais pusryčiais ir pietumis. Energinga kelionės vedlė- gidė Laima, vairuotojas Rolandas, efektingoji Dorota, sklandžiai sudėliojo visą kelionės laiką, kad mes sutiktume Naujametinę šventę be rūpesčių, pakylėti, puikios nuotaikos! Nuoširdus AČIŪ Eura agentūrai už naujametinį šampaną, saldainius, parodytą dėmesį ne tik visiems keliautojams, bet ir jubiliatei ! Džiaugiuosi, rekomenduoju! :) 🎄

Erika - sausio 15 d.

Esate nerealus,viskas puiku,kompanija šauni,noriu ir kelausiu su jumis dar ir dar daug kartų, šaunuoliai esate ir likite.

Rima - gegužės 25 d.

Laba Diena, Norėčiau Nuoširdžiai Padėkoti už nuostabiai suorganizuotą kelionę į Kroatiją. Visu pirma noriu Padėkoti kelionės organizatorei, kuri atsižvelgė į mūsų pageidavimus  ir pasirūpino, kad mūsų kelionė būtų lengva ir nerūpestinga. Taip pat norėčiau padėkoti nuostabiai gidei Jūratei Žitkevičienei už jos profesionalumą, už nuoširdų ir atsakingą rūpestį kiekvienu keliautoju, už tikslius ir išsamius paaiškinimus, papildymus bei kitus organizacinius klausimus. Nuoširdžiai Dėkoju mus vežusiems vairuotojams Robertui ir Ryčiui, kurie saugiai ir patikimai mus vežė,nuoširdžiai rūpinosi keliautojais ir jų poreikiais. Nuoširdžiai Dėkoju visiems, kurie prisidėjo, kad mūsų kelionė būtu nepakartojama.:)P.S. Jūs turėtumėte Didžiuotis savo Nuostabiu kolektyvu.